mandag 17. august 2009

Bryllupskort

Inspirert av Kirsten's blogg og hennes fine fyrstikkeske-kort.

Her har jeg nok en gang brukt fyrstikkesker, de kan brukes til ALT!!! :)

Fant ut at jeg ville lage et bryllupskort med litt farger på, har en tendens med å lage bryllupskortene i så sukkersøte farger som lys rosa, lys lilla, hvit o.l. Så dette ble en utfordring for meg...


Men jeg synes at jeg tok utfordringen på en bra måte.


Et veldig morsomt kort å lage, og som jeg vet jeg kommer til å lage flere varianter av.



2 kommentarer:

Gunn Laila sa...

Denne utfordringen tok du på strak arm monica:) Du er så flink. hmm.. må vel lage et jeg også da.

Monicas-hobby sa...

Ja det synes jeg du må. Det var veldig morsomt å lage, og det tok ikke så lang tid. Er veldig fornøyd med produksjonen vår i dag altså!:)