fredag 6. mai 2011

Bursdagskort

Her har jeg laget bursdagskort fra Mathias til tanten hans :)

Har har jeg brukt et søtt stempel fra "Hanglar og Stenglar".

Pynt i lilla slik at det matcher kortet.

Mellom blomstene har jeg gjemt et lite charm-

hjerte med "Made with love".
Har laget side 2 og 3 lik som første siden.
Side 2 med stenpel-tekst og side 3 med personlig hilsen.

Under gratulerer med dagen- stempelet har jeg brukt det søte

stempelet "Jeg er SÅ glad i deg" :)

På baksiden har jeg brukt mitt personlige stempel

og samme blomsterpynt som resten av kortet.


Jeg har ikke fått sendt kortet enda for gaven er ikke klar enda,

så Ingveig - kanskje får du sett kortet ditt før du får det i posten...

Men men, sånn får det bare bli denne gangen :)

3 kommentarer:

Marit Parit sa...

Så fine kort Monica:)

Hvor har du fått tak i de lilla blomstene og "jeg er så glad i deg" stempelet":)?

Monicas-hobby sa...

Hei Marit :) Takk, takk :)

Stempelet har jeg kjøpt på stempelblad.no : http://www.websitefolder.net/stempelblad/art-8.asp?id=140&iPageID=29
og de lilla blomstene har jeg kjøpt på papirloftet :)

Ann Elin sa...

Kjempefint kort Monica.
Fine lillafarger :)
Ann Elin ♪♫